I POSTANOWIENIA OGÓLNE:
- Niniejszy Regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki, na jakich odbywa się konkurs pod nazwą „#NaszaFlagaPL” (dalej „Konkurs”).
- Organizatorem konkursu jest Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo w Lublinie, ul. Jezuicka 4/9, 20-113 Lublin, zarejestrowana pod nr KRS: 0000094228. NIP: 712-01-67-025 (dalej „Organizator”).
- Celami konkursu są:
- Promowanie obchodzenia świąt narodowych poprzez wywieszania polskiej flagi państwowej;
- Edukowanie w zakresie zasad wywieszania polskiej flagi państwowej, historii barw narodowych i ich znaczenia.
II UCZESTNICY KONKURSU:
- Uczestnikami konkursu mogą być np.: pojedyncza osoba, rodzina, grupa znajomych, szkoła.
- W konkursie nie mogą uczestniczyć osoby zaangażowane w jego przygotowanie, czyli pracownicy i wolontariusze Organizatora oraz członkowie, ich rodzina, a także dzieci i młodzież pozostające pod opieką Organizatora oraz członkowie ich rodzin.
III ZASADY, PRZBIEG KONKURSU, NAGRODA:
- Uczestnicy konkursu wykonują zdjęcie, na którym pokazują, jak obchodzą Setną Rocznicę Cudu nad Wisłą.
- Na zdjęciach koniecznie musi być widoczna polska flaga biało-czerwona. Zdjęcia bez flagi w barwach narodowych nie będą brały udziału w konkursie.
- Uczestnik/uczestnicy mają dowolność, jeżeli chodzi o treść zdjęcia.
- Niedopuszczalne są jednak zdjęcia o charakterze dyskryminującym, lub prezentujące treści powszechnie uznawane za obraźliwe i wulgarne. Takie zdjęcia nie będą brały udziału w konkursie.
- Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać zgłoszenie oraz zdjęcie konkursowe poprzez wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego (zdjęcie przesyłamy poprzez formularz podczas rejestracji). Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.naszaflaga.pl.
- W formularzu należy podać następujące informacje:
- imię
- nazwisko
- adres email
- kontaktowy
- należy również załączyć konkursowe zdjęcie
Dodatkowo uczestnik, wyrażający chęć otrzymania pamiątkowych dyplomów, powinien podać: - adres do wysyłki dyplomów (ulica i nr budynku/mieszkania, kod pocztowy oraz miejscowość)
- ilość dyplomów, jaką chce otrzymać.
- Zdjęcia do konkursu można przesyłać od 1 do 31 sierpnia 2020 r.
- Plik przesłanego zdjęcia powinien być podpisany imieniem i nazwiskiem uczestnika
- Uczestnik, który przesłał zdjęcie/wysłał wypełniony formularz zgłoszeniowy, otrzyma mailowo potwierdzenie przystąpienia do konkursu.
- Przesyłając zdjęcie do konkursu uczestnik potwierdza, że jest autorem zdjęcia i wyraża zgodę na jego publikację na stronie naszaflaga.pl oraz w mediach społecznościowych, a także, że posiada taką zgodę od innych osób, które ewentualnie znajdują się na zdjęciu.
- Organizator powoła komisję konkursową, która wyłoni jedno zwycięskie zdjęcie.
- W konkursie nagrodzone zostanie najciekawsze i najbardziej pomysłowe zdjęcie.
- Wyniki konkursu zostaną opublikowane do 25 września 2020 r. na stronie www.naszaflaga.pl.
- Nagrodą w konkursie jest voucher na patriotyczny wyjazd na kwotę 1000 zł.
- Każdy uczestnik konkursu może również otrzymać pamiątkowy dyplom dla siebie/rodziny/klasy (warunek, w formularzu zgłoszeniowym do konkursu należy podać ilość dyplomów i adres do wysyłki).
- Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne. Dyplomy dla uczestników wysyłane są bezpłatnie.
V ZASADY PRZYZNAWANIA I WYDAWANIA NAGRÓD:
- Nagroda dla zwycięzcy zostanie przekazana przelewem na wskazany nr rachunku uczestnika.
- Zwycięzca powinien przesłać organizatorowi (mailowo) zdjęcie dokumentujące odbycie wyjazdu patriotycznego w terminie 12 miesięcy od dnia otrzymania nagrody.
- Dyplomy dla uczestników konkursu zostaną wysłane pocztą polską (do 30 września 2020 r.).
- Dyplomy zostaną wysłane tylko do uczestników, którzy wyrażą chęć ich otrzymania.
VI OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW:
- Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie naruszenia Regulaminu Konkursu mogą skutkować wykluczeniem z udziału w Konkursie.
- Niedopuszczalne jest podejmowanie przez Grupę działań sprzecznych z prawem, sprzecznych z zasadami współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe.
VII REKLAMACJE:
- Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu mogą być składane pod numerem telefonu 512 440 046 (opłata wg cennika operatora) a także na adres: Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo, ul. Jezuicka 4/9, 20-113 Lublin z dopiskiem „#NaszaFlagaPL” lub elektronicznie na adres email: kontakt@naszaflaga.pl
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko osoby składającej reklamację, jak również opis i powód reklamacji oraz adres korespondencyjny lub mailowy do kontaktu.
- Organizator rozpatrzy reklamację i powiadomi o jej rozstrzygnięciu osobę składającą reklamację pisemnie na adres korespondencyjny w terminie 21 dni od dnia otrzymania reklamacji.
VIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej: www.naszaflaga.pl
- Organizator odpowiedzialny jest za przeprowadzenie Konkursu i jego prawidłowy przebieg.
- Dane osobowe.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z Konkursem jest Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo z siedzibą na ul. Jezuickiej 4/9, 20-113 w Lublinie, KRS 0000094228.
- W ramach konkursu przetwarzane będą następujące dane: imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail uczestnika, dane adresowe uczestnika (ulica i nr, kod pocztowy, miejscowość) w przypadku wyrażenia chęci otrzymania dyplomów.
- Podanie danych osobowych przez Lidera ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do przystąpienia i przeprowadzenia Konkursu. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie poprzez wysłanie informacji na adres mailowy organizatora konkursu: kontakt@naszaflaga.pl lub telefonicznie 512 440 046.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie decyduje organizator.